Home - Actualitate - Modificări la DJ 687, la Peștișu Mare, pentru siguranța cetățenilor și pentru reducerea numărului de accidente rutiere

Modificări la DJ 687, la Peștișu Mare, pentru siguranța cetățenilor și pentru reducerea numărului de accidente rutiere

vineri, 7 Apr, 2017

A cerut anul trecut, i-a fost dat acum. Este vorba despre un proiect ce a vizat câteva modificări, în localitatea Peștișu Mare, la DJ 687, pentru a facilita accesul locuitorilor pe străzile adiacente, dar și pentru a reduce numărul de accidente din zonă. Aceste modificări ar fi fost posibile dacă Ladislau Demeter, unul dintre cetățenii acestei localități, nu ar fi „bătut” la ușile Consiliului Județean, în mai multe rânduri. De asemenea, nu s-ar fi realizat nici dacă reprezentanții CJ Hunedoara nu ar fi înțeles solicitările omului.

„Am fost în audiențe la domnul președinte, am fost în ședințele comune, pentru a solicita un proiect care să aducă reducerea vitezei de circulație pe acest tronson. În urma unei solicitări făcute la IPJ Hunedoara am primit un răspuns prin care ni s-a comunicat că în această zona, în ultimii cinci ani, s-au produs 16 accidente soldate cu 26 de răniți, între care șase morți. Tocmai din această cauză am solicitat intervenția CJ. Nu s-a putut face giratoriu sau să fie montate semafoare, dar este bună și această variantă”, a declarat Ladislau Demeter, localnicul care a solicitat CJ realizarea acestui proiect.

„E o soluție pentru ceea ce înseamnă, în primul rând, evitarea accidentelor. Meritul îl au cetățenii care au sezizat, tehnicienii din cadrul CJ și Poliția Rutieră, care ne-a sprijinit în acest demers. Acum, șoferii reduc viteza când trec prin această zonă, iar pericolul de producere a accidentelor este mai mic, iar cei care locuiesc pe străzi adiacente șoselei principale au posibilitatea să iasă și să intre mai ușor”, a declarat Mircea Bobora, președintele CJ Hunedoara.

„Am analizat în perioada de iarnă toate variantele pe care le-am avut în vedere pentru acest tronson, iar tehnic aceasta a fost singura variantă optimă. Există și refugii, stații de autobuz. Execuția efectivă a durat mai puțin de o lună. Sunt și oameni care nu sunt întocmai mulțumiți de acest proiect, însă trebuie să le reamintesc faptul că cei care veneau, de exemplu, de la Deva spre Hunedoara și voiau să treacă pe partea cealaltă încălcau legea. În această zonă a fost linie dublă continuă. Dar aceste lucruri vor fi înțelese de toți și merită orice supărare pentru a salva vieți”, a precizat Daniel Andronache, vicepreședinte al CJ Hunedoara. Având în vedere că pe șoseaua Sântuhalm-Hunedoara au fost identificate mai multe probleme, Andronache a declarat că începând de luni traficul rutier va fi monitorizat și se vor purta discuții cu oamenii din această zonă. De asemenea, se va stabili și eficiența măsurilor luate prin acest proiect și dacă se va dovedi că este practic se va implementa și în alte zone

„Nimeni nu a luat inițiativa până acum. Bine că au făcut și au rezolvat o treabă ca pentru totdeauna. Este foarte bine că au amenajat aici, așa”, a spus Constantin Parasca, un localnic.

Valoarea acestui proiect a fost de 300.000 de lei, banii fiind alocați pentru refacerea covorului asfaltic, amenajarea unor stații de autobuz, a unor parapeți de protecție și decolmatarea canalului care subtraversează DJ 687.

2 comments

  1. toata lumea largeste drumurile, doar noi le ingustam. pai la cate autostrazi avem! se stie de ce s-a facut asta….de ce nu se asfalteaza banda 1 pe Hunedoara – Deva ca este groaznica?

  2. Presemnalizare ? Vopsea reflectorizanta ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *