Home - Actualitate - Angajată a C.A.R., reținută pentru delapidare

Angajată a C.A.R., reținută pentru delapidare

vineri, 27 Mai, 2016

O femeie în vârstă de 49 de ani, angajată a Casei de Ajutor Reciproc (C.A.R.) , a fost reținută de oamenii legii după ce, timp de trei ani, a întocmit peste 240 de contracte de împrumut fictive, în valoare de peste 1.000.000 de lei. Mai mult decât atât, femeia a contractat împrumuturi și pe numele unor persoane decedate.

Sute de persoane din Valea Jiului au căzut, fără să știe, în plasa unei angajate a C.A.R. O bună parte dintre locuitorii acestei zone a județului Hunedoara au parte de un trai destul de greu, având în vedere că mulți dintre ei nu au locuri de muncă sau veniturile unora, dintre cei care încă mai muncesc, nu sunt chiar atât de mari. Iar de un astfel de caz, chiar nu ar avea nevoie. Oamenii legii au reușit să prindă o individă care, timp trei ani, a reușit să păcălească peste 240 de persoane, fără ca acestea să aibă măcar habar că, cineva, care se presupune că este de încredere, îi poate duce la „sapă de lemn”. Locuitorii acestei zone care au fost înșelați de o angajată a C.A.R., și care nu sunt deloc puțini la număr, și-au dat seama că au fost contractate împrumuturi pe numele lor abia atunci când în cutia poștală au primit somații, la fel și unii giranți. Potrivit unor surse judiciare, femeia deținea informații despre persoanele păgubite, încă din urmă cu aproximativ 10 ani și, având acces la baza de date a C.A.R., a reușit să obțină toate datele necesare pentru a întocmi documentele pentru împrumuturi. De asemenea, s-a conturat foarte clar și faptul că hunedoreanca nu a acționat de una singură, având mai mulți complici.

Reținută pentru 24 de ore

Poliţiştii Biroului de Investigare a Criminalităţii Economice Valea Jiului, în urma cercetărilor efectuate, au luat măsura preventivă a reţinerii pentru 24 de ore, faţă de suspecta în vârstă de 49 de ani, cercetată pentru comiterea infracţiunilor de delapidare, fals în înscrisuri sub semnătură privată şi complicitate la înşelăciune. „Poliţiştii au stabilit că suspecta, în calitate de casier şi ulterior de preşedinte al unei instituţii financiare nebancare, în perioada 2012 – 2015, a întocmit peste 240 de contracte de împrumut fictive, în valoare totală de peste 1.000.000 de lei, folosind documente false în numele titularilor de contracte şi ale giranţilor, unii dintre aceştia fiind chiar decedaţi la data acordării împrumutului, însuşindu-şi sumele de bani obţinute”, a declarat subcomisar Bogdan Nițu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție Județean Hunedoara. Suspecta urmează să fie prezentată Parchetului de pe lângă Judecătoria Petroşani cu propunere de arestare preventivă.

10 comments

  1. Daca va alegeti cu un proces pentru defaimare si platiti daune pana va cocosati, poate o sa invatati sa faceti jurnalism, nu carpeala! Frauda nu are nimic de-a face cu CAR CFR Petrosani, ea a fost comisa de o salariata a filialei din Petrosani a ADD-CARP EXPRESUL CFR Bucureşti.

  2. http://www.zvj.ro/articole-33377-Pensionari+in++ela++i+de+c++tre++Filiala+petro++enean+++a+unui+CAR+bucure++tean.html

    Puteti vedea ca faptele sunt deja cu o vechime considerabila si, daca ati fi vrut sa va faceti meseria, era loc de o intreaga ancheta pe tema data. Petronela Tamas, treci la cratita, cam atat valorezi! O simpla cautare pe Google ti-ar fi servit informatiile necesare ca sa nu te faci de rusine!

  3. PONCIS ELENA

    NU ESTE VORBA DESPRE C.A..R CFR PETROSANI !!! ESTE O EROARE GRAVA A REDACTORULUI !!!

  4. BRETEAN CERASELA

    CRED CA AR TREBUI SA VA DOCUMENTATI MAI BINE !!!!!! NU ESTE VORBA DE C.A.R. CFR PETROSANI CI DE C.A.R. EXPRESUL CFR ! NU INTELEG CUM PUTETI FACE ASTFEL DE AFIRMATII FARA SA VA DOCUMENTATI IN PREALABIL ! RUSINEEEEE

  5. Tamas Claudia

    Inainte de a publica o astfel de stire,indicat ar fi sa fie verificata! Eroarea este grava,nu este vorba de CAR CFR PETROSANI,ci de CAR EXPRESUL CFR BUCURESTI.!!!!!!! Cu ce impresie au ramas cei 140 de cititori,(pana in momentul acesta)? In plus,povestea nu este de acum,sunt cateva luni bune de cand s-a aflat. ASTEPT RECTIFICAREA ”JURNALISTEI”.

  6. DEMETER CORNELIA

    VA ROG FRUMOS SA SPECIFICATI CA ESTE VORBA DESPRE CAR EXPRESUL CFR, NU DESPRE CAR CFR PETROSANI. INDUCETI LUMEA IN EROARE !!!!!!!!

  7. Povestea asta e veche de cand e lumea…a primit o cosmetizare de prosta calitate (acum sunt draguta) si a fost adusa in lumina reflectoarelor ca sa demonstreze…ce mai exact? Ca un anume ziarist care nu ar trebui sa fie numit ziarist nu stie sa foloseasca un motor de cautare? Ca nu stie sa-si faca meseria? Ca prezinta informatii false? Eu vreau sa stiu ce masuri se vor lua pentru a remedia situatia. In plus, cred ca C.A.R. CFR Petrosani merita scuze oficiale din partea persoanelor care au dat unda verde publicarii acestei aberatii.

  8. După gafa uriașă de la prima oră, cauzată de deficiențele grave în practicarea acestei meserii minunate, mai faceți una. Scuzele, erata, informarea corectă se face la fix articolul greșit, nu doar prin altul, fie el și cu banner de scuze. Acest articol rămas așa induce în continuare în eroare cititorii. Meserie, te halex!

    No…servus Hunedoara!

  9. SERVUS Petronela Tamas! Esti varza!
    Inainte de a publica o asemenea stire e bine sa te informezi nitel.
    Daca era vorba de silicoanele si tatuajele unor vedete poate aveai voie sa mai inventezi, dar asa….
    RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!